Sad SMS – Authenticity is certainly the most common and extremely passionate passion. Every human being, a few moments come in life that makes them sad and down. Depression causes grief and depression. Losing one's love, bringing an opportunity, ending long-term relationship etc. etc. are such incidents that show someone's life. Saddam SMS allows users to properly express their sad feelings. You can find the Saddam SMS options bundle on this page that you can send to your loved ones and friends from your mobile phone. You can choose SMS from your special list of messages posted on this page. Find the 2019 largest collection of Saddam SMS messages on the user's Ringpoetry.blogspot.com collection. Expressing sorrow and sorrow with the new Sad SMS text messages of 2019 Sad SMS Quotes, wishes, Urdu in Urdu, English and Romanian Urdu Urdu mobile phones to your friends and family members in Pakistan Can send via SMS.
















ہماری ادهوری شاعری پڑھ کر_______ بس اتنا سا بولے وہ
قلم چھین لو اس شاعر سے اس کے لفظ دل چیر دیتے ہیں...





لاحاصِل کو حاصِل کرنا اپنی جگہ،لیکن پِھر اِس حاصِل سے “اُکتا جانے” میں لوگوں کو دیر ہی کتنی لگتی ہے...!!


‏یہ بات #جونّ تمہاری مذاق ہے کہ نہیں؟؟کہ جو بھی ہو اُسے تم آزمانے لگتے ہو💔



مجھے محبت ہے پر میں اس بات سے ڈرتا ہوںاُس تک پہنچ نہ جائے خبر مری اس بیماری کی


تیری سادگی تیری عاجزی تیری هر ادا کمال هے🌷
مجهے فخر هے مجهے ناز هے میرا یار بے مثال هے____!!🌹




‏ﯾﮧ ﺑﻬﯽ ﺍﭼﻬﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻫﻢ ﺍﭼﻬﮯ نہیں ﮨﯿﮟ ﻏﺎﻟﺐ ۔۔۔​​​​ 💕
​​​​ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺩﮐﮫ ﺗﻮ ﻧﮩﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﻫﻢ ﺳﮯ ﺑﭽﻬﮍﻧﮯ ﮐﮯ بعد😌









بہـــــــــــــاروں کے قـــــافلے کو کچھ دیر روک لو۔

آتا ہوں میں بھی پـــــاؤں ســے کانٹے نکال کـــــــر






اُس کی یادوں سے جب ملے فُرصت___;
اُس  کی  یادوں  پہ  شعر  کہتا  ہوں___;









اب میں سارے جہاں میں ہوں بدناماب بھی تم مجھ کو جانتی ہوں کیا


عشق ہوتا نہیں اترتا ہے
غار دل پہ کسی وحی کیطرح۔۔


موت ایک دن جدا کرکے دم لے گی...
اج وعدہ کرو میری قبر پر ایا کرو گے تم..



احساس کے رشتے ہی پاؤں کی بیڑیاں ہوتی ہیں ...جسم کو آزادی دے کر بھی آپکی روح کو قید رکھتی ہیں ...!!_ ✍


آنکهوں میں آ بسیں تھیں بلا کی سماعتیں !!!خاموش تها وه شحض ، مگر سن رہا تھا میں !!!



دینے  والے  ترے  کن  سے  ، نہیں  کچھ  بھی  سواکیا  وہ  اک  شخص ، مجھے  دان  نہیں  ھو  سکتا




اے... رفو گر_، ذرہ ہوش سے..زخم اپنوں کے، تیری توقع سے گہرے ہیں...



"جھنگ" اک رنگ ہے اور اس رنگ کے جزیروں کے
تمہیں دکھائیں گے جلوے, کبھی جو ساتھ چلو..





حقیقت خیز تہمت ہے جوانیاِک 
آلودہ طہارت ہے جوانیکبھی 
ہر لمحہ راحت ہے جوانیکبھی 
ہردَم مصیبت ہے جوانی 
سوادِ نقطئہ آلام ہو کرمحیط عیش و عشرت ہے جوانی 
بقول بعض یارانِ جواں سالگناہوں کی شریعت ہے جوانی 
بصد ناپاکی احساس و افکاربیانِ حُسن نیّت ہے 
جوانیکبھی خود اپنے حق میں 
سمِّ قاتلکبھی داروئے ملّت ہے جوانیکبھی 
ہر اِک نفس مصروف و مشغولکبھی فرصت ہی فرصت ہے 
جوانینہ جانے کیو' نہ جانے کِس بِنا پراِک احساسِ ندامت ہے جوانی



رات کی تنہائی انسان کےہر دکھ کو تازہ کر دیتی ہے


‏اے بانوئے بے پرواه !!  آ , دل کی طرف بھی آ‏یہ میری محبت ھے ، یہ تیرا علاقہ ھے


مختصر یہ کہ مجھے اس نے نہیں ملنا تھا !!دشت در پیش نہ ہوتا ..... تو سمندر ہوتا...!!



عشق کا "ع" تو عذاب تھا ہی صاحب"ش" سے شدید ہوا تو "ق" سے قہر بن گیا😢

           
#یہ_میرا_ضبط_ہے_میں_نے_گزار_دی_ورنہ۔۔!!
#یہ_زندگی_تو_میری_خود_کشی_کے_لائق_تھی_ورنہ ۔۔!!!


میں محور شوخى ، مستی و انا ہوں  

میں رنگین خيالوں کا الجھا ہوا جہاں ہوں_!

آ دیکھ تیرے ادھورےعشق نے کیا ھا لت کردی 


ھم بھری جوانی مے بوڑھے دکھنے لگے 


یــــوں نـــہ دیکـــھیے نفــــرت ســے مجــھے😡😒وہـــی چــــہرہ ہـــے 
جــسے آپـــــــ نــــے ٹــوٹـــــــــ کــے چــاہــا تھـــــا😓😏 

اُسے بھی رنج ھے شاید بچھڑنے کا 
....،غلاف وہ بھی بدلتا ھے روز تکئیے کا . . . .  



Share To:

mr kenny

Post A Comment:

0 comments so far,add yours